Posts by Arya Stark

    Selam millet. Baktım ki forumda böyle bir başlık yok ben oluşturayım dedim.

    Kimler günlük olarak makyaj yapıyor? Ben mesela günlük olarak pek makyaj yapmıyorum. Sadece özel bir yere gideceksem veya arkadaşlarla buluşacaksam makyaj yaparım o da çok nadir bazen hiç yapmıyorum. Biraz üşeniyorum aslında :D^^ Yaparsam da genelde açık tonlarda ruj, rimel, allık falan sürüyorum.


    Bazı arkadaşlarım bakkala bile giderken yüzünde makyaj yoksa evden çıkmıyor. Sizler ne yapıyorsunuz? Hangi malzemeleri nasıl kullanıyorsunuz? Makyaj vloggerlerini takip edenleriniz var mı? Varsa kimler:?: :/ :D

    Kesinlikle bende yazılanlara katılıyorum. Ayrıca daha iyi anlamak için sormak gerekirse şuan gerçek yaşam deneyimi uyguluyor musun? Eğer Halihazırda GYD uyguluyorsan sanırım psikiyatri süreci biraz daha hızlı sonuçlanacaktır. Zaten doktor sana söyleyecek gerçek yaşam deneyimi olayını.

    İyiyiz idare ediyoruz bir şekilde işte :) Sabah iş var ancak ben marvel filmlerine kendimi kaptırmış durumdayım, o film senin bu film benim gidiyorum ^^ siz neler yapıyorsunuz :?:^^ He valla ya harika olur böyle denk gelebilirsek gibi oluyor az, biraz değişik, hem aktiflik bence o şekilde daha bir artarda :thumbup:

    marvel filmleri (deadpool hariç) bana fazla iyimser geliyor. Hatta DC Comics'te keza öyle. En sevdiğim süperkahraman batman olmasına rağmen çok aşırı iyiler. Oysa Deadpool öyle mi ya :D:D


    Genelde anti-kahramanlar nedense hep daha çok ilgimi çekmiştir. Daha çok seviyorum. Darth vader'ı bile seviyorum o derece. İçimde kötülük mü var nedir :D


    8|

    Anlayamazsın. Ancak sorup öğrenebilirsin. Ama ne kadar doğru tartışılır. Kişi eşcinselse ve böyle birşey sorarsan ve bu kişi kendisini gizlemeyi tercih etmişse. Karşı taraf açısından kırıcı bir davranış olur. Eşcinsel değil homofobik biri ise sen sıkıntı yaşarsın.


    Yani özetle karşı taraf özellikle belirtmiyorsa siz de özellikle başkasının paylaşmayı reddettiği özel hayatına ilgi duymayın.


    O kişiye karşı duygusal birşeyler besliyorsunuz anladığım kadarı ile. Şöyle yapabilirsiniz. O kişi ile LGBT bireyler hakkındaki düşüncelerini öğrenebilirsiniz. kendi düşüncelerinizi paylaşın. karşı taraf olumlu yaklaşıyorsa kendi kimliğinizi öncelikli olarak açıklayın. Eğer karşı taraf eşcinsel ise hoşlandığınızı belirtin. Ama yok eşcinsel değilse hoşlandığınızı söylemeniz doğru olmaz.


    Saygılarımla.

    Selam arkadaşlar. baktım ki forumda Got ile ilgili bir başlık yok hemen oluşturayım dedim. İzleyenler var mı 8. Sezonda neler bekliyorsunuz?


    Peki sizce neler olacak?

    Aslında yakın çevre konusunda çok arkadaşım yok zaten onlarda belirli kişiler ve sağolsunlar onlardan yana pek sıkıntım yok. Beni boşluğa iten daha çok toplumun ön yargısı ve bakış açısı. Dışarı da gördüğüm tavır yani. Bir süre sonra çok ağır gelmeye başlayabiliyor. Galiba birazda içime kapanık bir yapım olmasından, insanların tavırları etkiliyor çok fazla. Bakışları, söylemleri ama galiba ona pek yapabileceğim bir şey yok. Biliyorum pek çok kişi var bu tavırlara maruz kalan veya daha kötüsüne sadece nasıl güçlü durabiliyorlar merak ediyorum.

    Onları yokmuş farz ederek. Hem şöyle düşün başka konularda da çoğu zaman insanlar birbirini çekemez. Birbirlerine yıkıcı yaklaşırlar. İş hayatında okul hayatında çok olur bu. Karşı taraf hiçbirşey yapmasa bile bir nedenden ötürü bazı insanlar düşmanca yaklaşır. Genelde arkadaşlarının husumeti vardır. Bir konuda o başarılıdır kendisi başarılı olamamıştır vs. Bir çok şey var. Yani herkesin ne dediğini umursayacak olsak dünya yaşanmaz hale gelir. İnsanların hakkında neler düşündüğünü umursama.


    Çünkü aslanlar kuzuların kendileri hakkındaki düşüncelerini umursamaz.

    Bu derneklerden ismi lazım olmayan bir tanesinde aktivist vardı. Sürekli ameliyat olduğu doktorun reklamlarını vs. Yapıyordu. Sonra bir kampanya oluşturdurdular aynı dernek içerisinde sözde bu trans arkadaş ameliyatta çok büyük problemler yaşamış ve ilk ameliyat olduğu günden beri ve bazı sağlık sorunları varmış ve bu sağlık sorunlarını karşılamak için de maddi destek bekliyorlardı. Ne doktoru tanıyorum ne de ameliyat konusunda bir fikrim var fakat bu durum bana tuhaf gelmişti açıkçası. Zamanında bahsi geçen doktorun katıldığı konferanslar vs yapmışlardı.


    Benim için Türkiye'de derneklerin hiçbirisi (sadece LGBTİ dernekleri değil tümü) savundukları konular hakkında farkındalık oluşturmak için değil, üç beş kişinin cebine para doldurması için insanlardan bağış toplama araçlarıdır.

    Sizin farklı özelliklerinizle tanımalarını sağlayın. Her insanın yetenekli olduğu birtakım şeyler vardır. Kendinizi kıyafetlerinizle ve davranışlarınızla değil bu gibi özellikleriniz ile öne çıkartın. Bu sayede önyargıları da kırabilirsiniz. Ama maalesef bazı insanlar bunu anlayamayacaktır. Bu insanlarla paylaşabileceğiniz birşey yok zaten.


    Sizi siz olarak kabul etmeyen insanlardan zaten arkadaşça yaklaşmalarını beklemek en başta size zarar verir. Bu tarz insanlardan uzak durun. Ne olursa olsun kendinizden de taviz vermeyin.

    Hayatımda duyduğum en aptalca düşünce aids olmadığı halde nasıl aids bulaştırabilirsin ki hem aids kan transferi yolu ile bulaşıyor. Onu da geçtim LGBTİ ile aidsi bağdaştıran insanlardan nefret ediyorum ya sanki her eşcinsel aids taşıyor.


    Böyle düşünen arkadaşların varsa bence arkadaş değildir onlar. İnsan grip olunca bile arkadaşına yemek yapar yedirir bulaşacak mı diye düşünmez. Tamam aids ciddi ve çaresi olmayan bir hastalık ama sen AİDS DEĞİLMİŞSİN ki nasıl böyle düşünüyorlar ya. Sinir oldum resmen.


    Onun haricinde küçük iltifatlar almak insanı ruhen güçlendiriyor. Umarım hayatında hep mutlu olursun.


    Ne olursa olsun yalnız kalırım korkusu ile sizin arkadaşlığınızı hak etmeyen kişilerle arkadaşlığınızı sürdürmeye çalışmayın. Gerekirse yalnız kalın ama sizi siz olarak görmeyen hakir gören kimselere kendinizi kullandırmayın. Bir insanın gerçek arkadaş sayısı bir elin parmağını geçmez. Gerçek dost sayısı ise anca birkaç tanedir. Fazlasına da gerek yok zaten. Çevreniz olsun ama herkes ile fazla samimi olmak sizin zararınıza olur.


    Çizginizi asla geçirtmeyin.

    En çok bu konuda bilinçli insanlar destekler ve normal bulur.

    En çok dogmatik düşüncelere saplı kalmış, araştırmak ve öğrenmekten korkanlar tarafından eleştirilir ve yanlış bulunur.


    Belirli bir profil çizmek çok zor. Çünkü LGBTİ yaklaşımı diğer konulardan çok daha bağımsız olarak yıllık kazanca, eğitim durumuna vb. bağlı değil. En azından diğer herşeye kıyasla daha az bağlı diyebiliriz.

    ibadethaneler zaten cinsiyetsiz. cinsiyete uygun ibadethane yapıldığını hiç duymadım. Zaten böyle birşey de saçma olur. Kişi ibadethanede herhangi bir cinsiyetten veya topluluktan rahatsız oluyorsa ibadethaneye gitmeme özgürlüğü de var. Tuvalet öyle birşey değil.


    Ayrıca trans bir kadın veya trans bir erkek ayrıca yapılmış trans tuvaletine gitmek istemeyecektir. Bu şuna çıkıyor.


    "İşte sen trans kadınsın ama gerçek kadın değilsin bu yüzden translar için olan tuvalete gideceksin"


    Kimse bu muameleye maruz kalmamalı. Trans kişi zaten bedenen ve ruhen kadın / erkek geçiş sürecini tamamlamışsa diğer biyolojik kadın / erkekler'e karşı bir rahatsızlık da yaratmayacaktır.


    Ancak şu olabilir. Kişi trans geçiş sürecinde olur, kendini herhangi bir cinsiyete ait hissetmiyor olur, toplumsal cinsiyet kalıplarını reddediyor olur. veya tuvalet konusunda özgür olmayı seviyor olur. Bu kişiler içinde iki tuvalet hariç üçüncü bir cinsiyetsiz tuvalet açılır konu kapanır.


    Yoksa kimin nereye gireceği kimin oraya giremeyeceği karmakarışık bir hal alır ve bir sonuçta alınmaz.


    Yani özetle


    kadınlar tuvaleti

    erkekler tuvaleti

    cinsiyetsiz tuvalet

    Olunamayacağı yönündeki düşünceler yanlıştır.

    Aşk bir çeşit elde etme güdüsüdür. iki kişiye hatta onlarca kişiye bile aşık olabilir bence insan. Herkesin özellikleri farklıdır. her insanın farklı bir özelliğine ilgi duyuyor da olabilir. Ancak genel kabul şöyle olabilir. Bir insanı çok fazla arzulamak o kişiye karşı algılarımızı da değiştirir ve aslında olmayan özellikleri de o insanda görmeye başlarız. Bu durumda genelde ikinci bir insana aşık olmak çok istisnai bir durum olur.

    girmeyiniz efenim kanıma :D

    Bu sürekli kamu spotlarında geçen tüberküloz bulaşma olayı hakkında bilgisi olan var mı ya? ağızlık falan da işe yaramıyor diyorlar?

    Nargile kaliteli ise keyifli kalitesiz ise hiç içilmiyor bile benim favorim üzümlü. Böyle ferah ferah iyi gidiyor.


    Zarar konusuna gelince sigaradan zararlı bile olsa ayda yılda içilen bir nargilenin o kadar da etkileyeceğini sanmıyorum.


    Olsa da içsek ^^

    Merhaba. Forumda yeni sayılırım. Kontrol paneline baktım fakat bulamadım. örneğin sevdiğimiz kullanıcıları nasıl takip edebilirim? Örneğin birçok kişinin profilinde takip edenler diye seçenek çıkıyor. Lakin ben bulamadım. Yardımcı olursanız memnun olurum.

    Evet ama bunu tartışmanın getireceği bir sonuç yok.


    Ancak şu söylenebilir bu ameliyatları olacak kişileri çok iyi değerlendirmek lazım. Bu ameliyatı olmak isteyen kişiler de bu konuda çok fazla düşünmesi lazım ve doktorları dinlemesi lazım.


    Onun haricinde başka söylenecek birşey yok bence.

    Daha önce de benzer bir başlığa yazdıklarımın aynısını buraya ekliyorum.


    Alıntı

    Evliliği sadece toplum baskısından kaçmak olarak görmemek lazım. Çünkü evlilik beraberinde ciddi yasal sorumluluklar getiriyor ve evli çiftler açısından da bağlayıcı nitelik taşıyor. Yarın bir gün bi problem olsa karşı taraf nafaka davası bile açabilir. Bizim evliliğimiz formaliteydi demenin bir manası da olmaz mahkemede. Sahip olduğunuz mallarınız gene belirli şartlara bağlı olur. Karşı taraf benden habersiz şuraya gitti şu kişi ile flört etti dese tazminat hakkı bile doğar. Sırf ailemin gözüne iyi görüncem diye böyle şeyler düşünmeyin.


    Çok iyi tanıdığınız güvendiğiniz birisi varsa olabilir ama sırf böyle bir şey için birini bulayım da evleneyim diye düşünmeyin.

    Link

    Evliliği sadece toplum baskısından kaçmak olarak görmemek lazım. Çünkü evlilik beraberinde ciddi yasal sorumluluklar getiriyor ve evli çiftler açısından da bağlayıcı nitelik taşıyor. Yarın bir gün bi problem olsa karşı taraf nafaka davası bile açabilir. Bizim evliliğimiz formaliteydi demenin bir manası da olmaz mahkemede. Sahip olduğunuz mallarınız gene belirli şartlara bağlı olur. Karşı taraf benden habersiz şuraya gitti şu kişi ile flört etti dese tazminat hakkı bile doğar. Sırf ailemin gözüne iyi görüncem diye böyle şeyler düşünmeyin.


    Çok iyi tanıdığınız güvendiğiniz birisi varsa olabilir ama sırf böyle bir şey için birini bulayım da evleneyim diye düşünmeyin.