Pek konu gibi değilde, maksat sohbet muhabbet :)

  • Yorumda bulunmak için Bu bağlantı'yı tıklayarak hemen üye olabilirsiniz.

    Türkiye Lezbiyen, Gey, Biseksüel, Trans ve İnterseks Yardımlaşma & Dayanışma Topluluğu, Eşcinsel Topluluk.

  • İyiyiz idare ediyoruz bir şekilde işte :) Sabah iş var ancak ben marvel filmlerine kendimi kaptırmış durumdayım, o film senin bu film benim gidiyorum ^^ siz neler yapıyorsunuz :?:^^ He valla ya harika olur böyle denk gelebilirsek gibi oluyor az, biraz değişik, hem aktiflik bence o şekilde daha bir artarda :thumbup:

  • İyiyiz idare ediyoruz bir şekilde işte :) Sabah iş var ancak ben marvel filmlerine kendimi kaptırmış durumdayım, o film senin bu film benim gidiyorum ^^ siz neler yapıyorsunuz :?:^^ He valla ya harika olur böyle denk gelebilirsek gibi oluyor az, biraz değişik, hem aktiflik bence o şekilde daha bir artarda :thumbup:

    marvel filmleri (deadpool hariç) bana fazla iyimser geliyor. Hatta DC Comics'te keza öyle. En sevdiğim süperkahraman batman olmasına rağmen çok aşırı iyiler. Oysa Deadpool öyle mi ya :D:D


    Genelde anti-kahramanlar nedense hep daha çok ilgimi çekmiştir. Daha çok seviyorum. Darth vader'ı bile seviyorum o derece. İçimde kötülük mü var nedir :D


    8|

  • selam konu ile alakalı değil ama 2 gün önce izlediğim LGBT içerikli bir film sizde benim gibi izlemediyseniz tafsi ediyorum

    3 Nesil izle


    Filmde bir ergenin, kızlıktan erkekliğe geçişi ve ailesinin bu gerçeği kabullenişi anlatılıyor. Klinik bir vaka olarak kız vücudunda dünyaya gelmiş ama aslında erkek olan bu gencin topluma uyum sağlayışı konu alınıyor.

    Yıl - Ülke: (2015)ABD

    Tür: Dram

    Kategori: 1080p Film izle, Film izle, Filmler

    IMDB Puanı: 5.6

  • marvel filmleri (deadpool hariç) bana fazla iyimser geliyor. Hatta DC Comics'te keza öyle. En sevdiğim süperkahraman batman olmasına rağmen çok aşırı iyiler. Oysa Deadpool öyle mi ya :D:D


    Genelde anti-kahramanlar nedense hep daha çok ilgimi çekmiştir. Daha çok seviyorum. Darth vader'ı bile seviyorum o derece. İçimde kötülük mü var nedir :D


    8|

    Fazla iyimserden ziyade, çok çabuk unutup toparlayabiliyorlar galiba bu da iyimserlik oluyor neyse katılıyorum galiba 😅🙈 ben daha çok filmlerden ve karakterlerden bir şeyler çıkartmayı daha çok seviyorum o yüzden romantik, korku ve komedi ağırlıklı hariç her filmi izliyorum ama bende darth vader'i baya seviyorum, millet luke skywalker'ı falan sever ben vader'ı, tek olmadığıma sevindim 😂😂

  • Evet başka karakterlerde vardı ama varsayılan olanı Clippy :) Bir tane köpek vardı birde kırmızı bir top vardı. Diğerlerini hatırlamıyorum bile.


    Ayrıca ios kullananlar Siriyi açıp clippy hakkında soru sorunca ilginç yanıtlar veriyor :)

  • Evet başka karakterlerde vardı ama varsayılan olanı Clippy :) Bir tane köpek vardı birde kırmızı bir top vardı. Diğerlerini hatırlamıyorum bile.


    Ayrıca ios kullananlar Siriyi açıp clippy hakkında soru sorunca ilginç yanıtlar veriyor :)

    Evet hatırladım :)) ama daha çok köpeği hatırlıyorum ben hep onunla oynardım hey gidi günler, bir çocuğun isteyebileceği en güzel şeylerdi o zamanlar 😂

  • Bir de şey vardı flash karakterleri falan bilir misiniz bilmiyorum ama ufak ufak animasyon kısa kısa skeç gibi abimin bilgisayarını kullanıyordum oradan biliyorum bende hatta her yılbaşında bunu söylerim ben, kaç yaşındaydım o zamanlar beynime nasıl işlemişse artık 😕😂

    (Biraz iğrençlikleri vardır izlemeden önce uyarayım 🙈😐)


  • Bir de şey vardı flash karakterleri falan bilir misiniz bilmiyorum ama ufak ufak animasyon kısa kısa skeç gibi abimin bilgisayarını kullanıyordum oradan biliyorum bende hatta her yılbaşında bunu söylerim ben, kaç yaşındaydım o zamanlar beynime nasıl işlemişse artık 😕😂

    (Biraz iğrençlikleri vardır izlemeden önce uyarayım 🙈😐)


    bunu hiç bilmiyorum valla. Ben küçükken bana atari almışlardı ama orijinal değil kasetleri vardı televizyona bağlanıyordu. Süper mario, tanklı bitane oyun birde ninjalı bi oyun vardı en çok onları oynuyordum. Bazen kaset tutukluk yapardı çıkartıp içine üflerdik falan (ne alakaysa ^^) saatlerce oyun oynardım. Playstation’ım falan hiç olmadı zaten sonraları da unuttuk gitti. İnternet ilk çıktığı zamanlar bir tane MP3 indirmek 45 dakika sürüyordu 56k ile bağlanıyorduk. Ama o zamanların interneti daha bi gizemliydi daha bir özgürdü. Şimdi çoğu içerik hep büyük firmaların ağlarında. Surf kültürü pek kalmadı artık eskisi gibi.

  • Atari zamanında yoktum ama abimin oyunlarına karışırdım bende galiba tanklı oyunu hatırlıyorum, bir de nasıl anlatsam bir tane dosya baya megabaytlık içinde tonlarca oyun vardı şimdi onu hiç bir yer de bulamıyorum :D hepsi de çok güzeldi abim yüklemişti o işe gittiğinde hep girip oynardım :) İlk bilgisayarı arkadaşlarıyla toplayıp eve getirmişti, kocaman mönitörün kasası vardı ufacık ekranı :) ilk internet zamanı dediğin gibi her şey çok gizemliydi nasıl bağlanacağız, nasıl olacak falan :) Ancak şimdi her şey elimizin altında ama sadece alışkanlıktan kullanıyoruz ne bir çekiciiliği kaldı ne de bir gizemi, her şey monotonlaştı.